РЕМОНТ БЛОКУ УПРАВЛІННЯ ДВИГУНОМ SIM210 (FORD FUSION)
ПРОБЛЕМА: При включенні запалення то вмикається, то вимикається паливний насос, двигун не запускається. Автомобіль після ДТП (удар у передню частину).
Рішення
1. Комп'ютерна діагностика показала відсутність зв'язку з електронним блоком управління двигуна (ЕБУ), причому візуально механічних пошкоджень не виявлено. Подальша діагностика проводки та живлення блоку управління несправностей не виявила. Потрібно зняття ЕБУ для подальшої діагностики.
2. Конструктивні особливості даного автомобіля ускладнюють процес демонтажу блоку – для цього потрібно висвердлювання зривного болта. Ця процедура була виконана нашими фахівцями.
На рисунке изображен срывной болт
3. Далі блок було успішно знято і надійшов до лабораторії для подальшої діагностики, в результаті якої було виявлено несправність кварцового резонатора. Через цю несправність центральний процесор ЕБУ постійно йшов у “reset” увесь час перезавантажувався.
На малюнку зображено зняття ЕБУ та кварцовий резонатор.
4. Здійснено заміну кварцового резонатора, відновлений блок повертається на своє місце.
Відновлений ЕБУ
5. Після успішної прошивки іммобілайзера та перевірочної комп'ютерної діагностики все готово!
Автомобіль можна передавати на ділянку кузовного ремонту для подальших відновлювальних робіт.
На виконання проведених робіт витрачено 1 робочий день, та надано гарантію на якість виконаних робіт.
РЕМОНТ БЛОКА УПРАВЛЕНИЯ ДВИГАТЕЛЕМ SIM210 (FORD FUSION) ПРОБЛЕМА: При включении зажигания то включается, то выключается топливный насос, двигатель не запускается. Автомобиль после ДТП (удар в переднюю часть). Решение 1. Компьютерная диагностика показала отсутствие связи с электронным блоком управления двигателя (ЭБУ), при этом визуально механических повреждений не обнаружено. Дальнейшая диагностика проводки и питания блока управления неисправностей не выявила. Требуется снятие ЭБУ для его дальнейшей диагностики. 2. Конструктивные особенности данного автомобиля усложняют процесс демонтажа блока - для этого требуется высверливание срывного болта. Эта процедура была выполнена нашими специалистами: 3. Далее блок был успешно снят и поступил в лабораторию для дальнейшей диагностики, в результате которой была выявлена неисправность кварцевого резонатора. По причине этой неисправности, центральный процессор ЭБУ постоянно уходил в “reset” (все время перезагружался). 4. Произведена замена кварцевого резонатора, восстановленный блок возвращается на свое место. 5. После успешной прошивки иммобилайзера, и проверочной компьютерной диагностики Все готово! Автомобиль можно передавать на участок кузовного ремонта для проведения дальнейших восстановительных работ. На выполнение проведённых работ потрачено 1 рабочий день, и предоставлена гарантия на качество выполненных работ.ru